hezהצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו במתנה
תכנים מקצועיים וטיפים בנושא שיווק וקידום!

קידום בגוגל

אפשר להגיד דברים רבים על גוגל, אבל דבר אחד ברור לכולם: כל העסקים רוצים להיות בו, ועדיף בשורות הראשונות של תוצאות החיפוש. כי אם זה המקום שכולם מחפשים בו מוצרים ושירותים, כולנו רוצים לבלוט בו ולמשוך לקוחות.

ניתן להגיד אפילו שהקידום בגוגל הוא אחד הערוצים החשובים ביותר בתכנית השיווק של העסק מהסיבה הפשוטה שלגוגל כרגע אין מתחרים אמתיים בכל הנוגע לחיפוש ממוקד. לכן השאלות הנוגעות לדרכי השיווק בגוגל עולות בעסק לא פחות מאשר השאלות בנוגע לקידום ברשתות החברתיות (ראה: קידום ברשתות החברתיות).

הרי במילים פשוטות יותר מדובר במעין חלון ראווה ענק עולמי, בו כולם מחפשים את מבוקשם. מחד, יש בכך יתרון, כי בשונה מרשתות חברתיות אין לנו התלבטות מהו הערוץ הטוב והנכון ביותר עבורנו. מאידך, יש בכך גם חיסרון, הרי ככל שהעסק קטן וחדש יותר, ללא מותג ידוע, כך קשה לו לבלוט יותר ב"חלון הראווה" הענק הזה, וקשה לו יותר להתחרות עם המותגים המובילים שתופסים מקום נכבד "על מדפי חלון הראווה".

וכאן אנחנו מגיעים לנקודה החשובה:

כיצד גורמים ללקוחות הפוטנציאליים למצוא אתכם? כיצד מתמודדים עם מכשולי התחרות ומקבלים החזר מקסימלי על ההשקעה בערוץ ההכרחי הזה? הרי לא מספיק להעלות אתר לאוויר כדי שהלקוחות הפוטנציאליים יראו אותו.

כדי להבין כיצד עובדת השיטה, עלינו ללמוד מספר מושגים חשובים מאוד לענף הזה:

  • מילות מפתח. כל עוד לא מדובר במותג ידוע מאוד, סביר להניח שהלקוחות לא יחפשו אותו באופן מכוון. הלקוחות יחפשו את העסק בעזרת מילות מפתח שלדעתם מתארים בצורה המדויקת ביותר את המוצר או השירות שברצונם לקבל. זיהוי מילות מפתח, ניתוח נתוני החיפוש והחשיפה זהו שלב ראשון וקריטי בקידום העסק בגוגל.
  • קידום אורגני. לאחר זיהוי צרכי המחפשים, חשוב לעזור לכם למצוא אתכם בכל חיפוש כזה. הדרך הטובה ביותר היא לעזור לאלגוריתם של גוגל לראות את האתר שלכם בין הראשונים, כשהוא מבצע סריקת כלל האתרים שיכולים לענות לדרישת הגולש. יש פרמטרים שאינם בשליטת בעל האתר, כמו למשל פרק הזמן בו האתר נמצא באוויר (ככל שמדובר באתר צעיר יותר, כך סיכויו לעלות לשורות הראשונות של החיפוש נמוכה יותר), ויש פרמטרים שהם בהחלט תלויים בבעל האתר. הדבר הראשון שגוגל מחפש הוא תוכן רלוונטי. תוכן איכותי, בעל ערך לגולש ומבוסס על מילות חיפוש הוא הכלי היעיל ביותר לקידום ארגני בגוגל. חשוב גם שהתוכן יתחדש בעקביות וימוקם בצורה נכונה באתר.
  • קידום ממומן. קידום ממומן בגוגל יכול לשמש לשני דברים: לקידום האתר בכלי החיפוש באופן כללי ולקידום קמפיין פרסומי ספציפי. גם כדי שקמפיין ממומן ישיג את יעדיו חשוב מאוד לנהל אותו על פי הכללים של גוגל ותוך כדי הבנת הלוגיקה ושיטת העבודה של האלגוריתם. במקרה של קמפיין ממומן חשוב אף יותר מאשר במקרה של קידום אורגני לבצע מדידות ואופטימיזציה, כלומר לנתח את התגובות של האלגוריתם של גוגל למודעות, טקסטים ומיקומם ולשפר את הפרמטרים האלה לייעול הקמפיין.



צוות מומחי הקידום של מינוף ביז יעניק לכם ייעוץ שיווקי מקצועי ויעזור לכם למקסם את ההשקעה בקידום בגוגל ולהביא לאתר את מירב הלקוחות הפוטנציאליים! ניסיון רב באסטרטגיות קידום השונות יאפשרו לנו לקדם את האתר בחיפוש בגוגל ולהפיק את המקסימום מכל קמפיין ממומן בגוגל.

הצוות של מינוף ביז מציע את כל שירותי השיווק לעסק, החל מייעוץ שיווקי, בניית אסטרטגיית שיווק, בחירת הערוצים האופטימאליים לשיווק העסק וכולל הוצאת האסטרטגיה הנבחרת לפועל.

במקרה של קידום בגוגל השירותים של מינוף ביז כוללים:

  • ניתוח המצב הקיים של האתר
  • ייעוץ בדבר אופטימיזציה של האתר
  • ניתוח מילות מפתח
  • בניית תכנית קידום בגוגל
  • קידום אורגני כולל כתיבת תוכן
  • קידום ממומן וניהול קמפיינים
  • מדידת תוצאות והגשת דו"חות ללקוח