הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו במתנה
תכנים מקצועיים וטיפים בנושא שיווק ומיתוג!

ככה בונים עסק מוכר

מאסטרטגיית שיווק מנצחת לאסטרטגיית מכירה מנצחת!
30 שנות ניסיון בניהול השיווק והמכירות הביאו אותנו לבניית מודלים מדויקים'
לצורך מינוף והעצמת תהליך המכירות.


העבודה אתנו מתבססת על 3 מודלים:
מודל 1: "העסק שלי הוא המותג" – מותג זה הבידול והייחוד שלכם וזה הרבה יותר מלוגו, צבע ותמונות יפות. להפוך את העסק למותג ולהזדהות עם מה שאנחנו מוכרים.
מודל 2: "מכירה=תקשורת" – אנו מאמינים שיש לשנות את הדעה הרווחת בקרב בעלי העסקים והצוות שפעולות מכירה מתאימות רק לאנשי מכירות ש"נולדו לזה" "ושזה לא מתאים לכל אחד".
למעשה מכירה היא תקשורת. זו היכולת והאחריות של בעל העסק וצוות העובדים לקדם, להפיץ, לספר, לפרסם בערוצי מדיה מתאימים, לעשות יחסי ציבור ולמכור את המוצר. תפיסת עסק מוכר מתחילה במענה הראשוני ללקוח ועוברת כחוט השני בשפה אחידה בעלונים, במענה הקולי, באתר האינטרנט, בפייסבוק, בפרסום ועוד..
מודל 3: "ניהול עצמי" – לייצר עסק מוכר וממוקד העובד מול מטרות ויעדים ברורים להשגת תוצאות.


מינוף תהליך המכירות כולל מעטפת מלאה של כל תחומי המכירות ב ◦360 

  • מיפוי של מערך המכירה בעסק והרכבת מערך מכירות היוצר עסק מוכר.

  • בניית אסטרטגיית ניהול מכירות המבוססת על תכנית מכירות הכוללת חיבור כלל אמצעי המכירה  והתקשורת עם הלקוח: מכירה טלפונית, פנים מול פנים, מכירה באינטרנט, דיוור, רשתות חברתיות וכו' בהתאמה מוחלטת ובשפה אחידה בכל דרכי המכירה של הארגון.

  • בניית מערך מכירה מלא העוטף את כל הארגון וחידוד כלי מכירה קיימים.

  • בניית תהליך המכירה כתקשורת אפקטיבית בהתאמה להגדרת יעדי מכירה ותוצאות.

  • ניהול נכון של בעל העסק והצוות - לקיחת אחריות ומחויבות לתוצאות כספיות.

המודלים נבנו מתוך הבנה עמוקה, כי לצורך הצלחה ישנם כלים עסקיים ומכירתיים, בעלי חוקיות ברורה, שעובדת בהצלחה כל פעם  מחדש בתנאי שבונים אותם נכון.

כחלק משירותינו אנו מציעים תוכנית ליווי ,''אחד X אחד" או בקבוצות במגוון רחב של אפשרויות השיווק והמכירות  במטרה אחת: הגדלת המכירות ורווחיות העסק.

בואו לקבל ליווי המבוסס על ניהול מערך המכירות שלכם בפועל עד להצלחה, תוך עבודה משותפת שתלמד אתכם איך להמשיך קדימה, לפרוץ גבולות ולהפוך לעסק משגשג. הליווי ניתן במספר מסלולים מודולרים המותאמים לצורכי העסק ולתקציב.


עבודה עם אנשי המכירות של הארגון:
ניהול מכירות הוא עולם מורכב המצריך טיפוח חיזוק והתעדכנות מתמדת. העבודה עם אנשי המכירות מבוצעת בהתאם למודלים מקוריים ועוצמתיים שפותחו על-ידנו, והעבודה תתבצע עפ"י העקרונות הבאים:
חשיבה תוצאתית: המפתח להצלחה מכירתית הוא הגדרת התוצאה שאני רוצה להגיע. עקרונות החשיבה התוצאתית ככלי מכירתי לקביעת סדרי עדיפויות ושיפור תוצאות.
מחויבות אישית ומקצועית: לקיחת מחויבות אישית ואחריות מקצועית מתוך עיקרון הבחירה להגדלת המכירות.
שיפור סל המשאבים של איש המכירות: כדי להצליח במכירות ולהתמודד עם מצבים מורכבים בהצלחה יש צורך בהכרות עם סל המשאבים האישי והמקצועי של איש המכירות כגון: כוחות אישיים, הישגים והצלחות, עוצמות ויכולות, סט ומצפן ערכים, חזון רצונות, תהליכי קבלת החלטות, פרדיגמות- תבניות חשיבתיות ורגשיות.
מיומנויות לניהול עצמי: היכולות של איש המכירות להגיע לתוצאות קשור לניהול עצמי נכון. ניהול עצמי מבוסס על עיקרון הבחירה, מיקוד שליטה פנימי, לקחת אחריות ומחויבות לניהול התחום האישי והמקצועי.
מפת תוצאות ותוכנית פעולה: הגדרה ותכנון תחומי תוצאה מכירתיים ומקצועיים, לרבות מודל ששת תחומי התוצאה בניהול, תכנון והצבת מטרות ויעדים. יושם דגש על  מדדי בקרה  תכנון וביצוע תוכנית פעולה כמבנה תומך.
איתור וטיפול בחסמי הצלחה: בעולם המכירות זיהוי חסמי ההצלחה הוא כלי קריטי במטרה ליצור  זווית ראייה נוספת בונה, המאפשרת פתיחה ומינוף חסמי מכירה.
תקשורת אפקטיבית מוכרת: כדי לייצר מכירה נדרשת תקשורת אפקטיבית ודיאלוג תוצאתי, מיומנות הקשבה, הנעת הלקוח, יצירת אינטרס, רתימה ומיקוד בהשגת תוצאות פורצות דרך. אסרטיביות ומיומנות שאילת שאלות, שיקוף, הדהוד, היוועצות, תמיכה, מתן משוב אפקטיבי.
ניהול משא ומתן בעולם המכירות: המהות של עולם המכירות מבוססת על תהליכי משא ומתן המאפשר לנו להגיע להסכמים ותוצאות ולהפיק יותר ממצב נתון. המטרה ללמוד טכניקות השימושיות בעולם המכירות ולזהות היכן ומתי להפעיל את סגנונות המשא ומתן היעילים ביותר. לפתח מיומנויות משא ומתן כגון: מקוד בפתרון בעיות ולא בבעיה עצמה, שימת דגש על אינטרסים ולא על עמדות של אנשים.
ניהול קונפליקטים: זיהוי, התמודדות ופתרון קונפליקטים של הלקוח היא מיומנות לכל דבר. נלמד לזהות את הקונפליקטים, עמדות, אינטרסים תוך מתן פתרונות אפקטיביים.
קבלת החלטות: קבלת החלטות אפקטיבית היא כלי מרכזי של איש המכירות, נלמד לייצר מודעות לאופן קבלת ההחלטות ואיך לנתב אותן נכון למכירה אפקטיבית.