hezהצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו במתנה
תכנים מקצועיים וטיפים בנושא שיווק ומיתוג!

מיתוג ובידול נכונים מייצרים הצלחה וכסף

מותג זה הרבה יותר מלוגו, צבע ותמונות יפות. המותג הוא הבידול והייחוד שלכם.
למה צריך לבנות מותג? כי אנחנו חיים בעולם שרוב המוצרים והשירותים בבסיסם דומים.
אז למה שיבחרו דווקא במוצר או בשירות שלכם? כי אתם הכי מיוחדים ובולטים. אתם באמת כאלה,
רק צריך לגרום לכולם לראות זאת. כל עסק, גם הכי קטן, חייב להיות מותג.

לאורך כל חיינו המקצועיים למדנו שעסק שלא בונה את עצמו כמותג, גוזר על עצמו מציאות סיזיפית
ומתישה של הישרדות. לעומת זאת, עסקים ממותגים ומבודלים מייצרים רווחים גבוהים יותר, בכך שהם
מושכים את הלקוחות המתאימים להם ביותר, ממשים את ההבטחה, הערך והייחוד שלהם.




מידי יום אנחנו במינוף שיווקי לתוצאות, פוגשים בעלי עסקים מבולבלים, ששואלים אותנו איך לשווק, לפרסם ולמכור. עולם השיווק והפרסום מלא הצעות ואפילו הבטחות...  גו'נגל סבוך שצריך להתמצא  בו.

לכל אלו שאנו פוגשים יש מכנה משותף אחד. הם יודעים שחשוב וצריך לעשות שיווק ופרסום אבל לא יודעים בדיוק איך!  כשלא יודעים איך להשתמש נכון בכלי השיווק אנו  מבזבזים זמן, כסף ואנרגיה לשווא.

מטרתו של המיתוג העסקי הוא למקסם את פוטנציאל ההצלחה של העסק.

כדי לעשות תהליך של מיתוג אנו משרטטים תוכנית מיפוי הפורשת בבהירות את מהות העסק, ערכו, תרומתו וייחודו, מטרותיו, קהלי היעד והקשיים והחסמים שלו. לאחר תהליך המיפוי אנו בונים תכנית עבודה למיתוג יישומי של העסק. התכנית מגדירה את הפוטנציאל העסקי והשיווקי ומעבירה את העסק ממצב של "התנהלות" לעמדה של "ניהול" מול תוצאות,מטרות ויעדים ברורים.

המיתוג העסקי מאפשר לכם להתבונן על העסק שלכם דרך משקפיים חדשים, מתוך פרספקטיבה מפתיעה וזווית מבט יצירתית, שמרחיבה את טווח הראיה ומאירה הזדמנויות חדשות למינוף העסק קדימה.



כיצד מתבצע התהליך?

מיתוג ויצירת זהות עסקית: נגדיר מה העסק שלכם מציע, מה הערך שלו, מה מייחד אתכם מאחרים
קהל יעד: נלמד מי קהל היעד שלכם, נגדיר ונאפיין אותו במדויק- צרכים, רצונות, העדפות ונקודות תורפה.
הבטחה ובידול: נבין  למה בידול והבטחה כל כך חשובים להצלחת העסק, נתכנן ונפתח  תהליכי עבודה מכווני שיווק.
שיווק = תקשורת: נתרגם את הבידול והייחוד של העסק לכלים שיווקיים ונייצר תהליכי תקשורת שיווקית המיועדת לקהלי יעש שונים לרבות תקשורת בינאישית מוכרת.
הערך שלכם שווה כסף: נזהה את הפוטנציאל השיווקי והעסקי ואת ההבטחה העומדת מאחורי העסק שלכם תוך מימוש הפוטנציאל שטרם בא לידי ביטוי מלא.